Sattvicyoga

Ny energi frånThailand från förr och nu
Hem kommen från Thailand efter 2 veckors avkoppling med yoga, bad och sol.
 
Det är 10 år sedan jag var i detta soliga, varma land. Det kändes skönt att få sätta sina fötter i den varma sanden.
igen och låta mina tankar svepa iväg med vågorna.
Många tankar och känslor kom, jag minns den tiden när jag reste runt mellan olika länder, levde en dag i taget. Inge stress eller måsten bara vara här och nu. Börjar inse vad har tiden taget vägen?
 
Tänker hur mitt liv ser ut idag. Jag har lyckas skapa mig en trygghet ett arbeta där jag känner mig levande och där jag kan göra en förändring. Som jag är väldigt stolt över, det känns så skönt att känna just den känslan att resa iväg några veckor och sen komma hem igen. Jag känner mig hemma mer än någonsin. Livet jag hade känns som en underbara tid i min ungdom där jag fick möjlighet att utforska mig själv, få erfarenhet, och lärdom på livet.
Det är jag otroligt tacksam för.
Men jag kan inte se förbi just denna känsla som kommer upp i mig om och om igen ATT VARA FRI... Det jag mennar att verkligen leva fullt ut från sitt hjärta och sina drömmar. Den blir starkare i mig än någonsin, nu är det dags att lyssna inåt och våga följa min inre röst. Var är inte bättre att börja nya året med?
Att kasta sig ut och låta sig omfamna ödet och ha tillit att det kommer bli bra.
För var är livet om man inte vågar leva det!!!