Sattvicyoga

Höstevent Kväll på Hälsocentret för kropp & Själ
 
Höstevent kvällen blev en lyckad kväll på centret. Många nya kunder kom förbi denna kväll och även gamla kunder. Blev en härlig samling med människor av glädje och skratt. Vi bjöd på prova på kroppsbehandlingar , föreläsning och goda rawfood snacks, och kryddiga örter teer som håll oss varma under kvällen.
 
När jag tänker tillbaka det sista 2 åren när jag bestämmde mig för att utöka lokalen och starta upp Hälsocentret Kropp och Själ.  Så känndes det som ett stort steg, men ändå så rätt, Jag hade haft mitt behandlingsrum 3 år redan men kännde redan då att det var något som saknades. Vill få in mer energi i centret och hitta härliga kollegor som ochså ville inspirera andra och hjälpa människor mot bättre hälsa och livskvalite.
 
Efter ett tag hittade jag ett kanon gäng!
Alla med olika kundskaper, erfarenheter och ett brinnade intresse för människans hälsa och välbefinnade.
Det jag tycker känns riktigt kul är att alla vi arbetar med så olika behandlingsmetoder.
 
Det är som vissa av  mina kunder säger:
Hos dig finns det allt man behöver för kropp och själ under samma tak.
 
  Men framför allt tips och råd vi ger tillvarandra även input och feedback. För det tror jag är viktigt inom detta yrke som teraput. Att man kan få en förståelse vad man gör för en annan människa varje dag.
 
För att ge en liten snabb inblick vad vi gör på centret.
Kommer jag ge er en liten snabb presentation på vilka vi är.
 
Jag: Yogamassage, Detoxmassage m.m Yinyoga, Ayunyoga (yogagung)
Malina Jiwan Shakti: Kundaliniyoga, Mantra mediation, Chakra Healing
Angelia Forsberg: Kinesiologi, CranioSacral terapi
Örjan Jansson: ART NEURO, klassiks massage
Margitta Wigren: Kvinnor Cirklar, KonsulationerSylvia Hedlund: Sorgbearbetning, Healing
 
Med allt detta önskar jag er alla en trevlig kväll. :-)